KLIK KEJAP

Friday, June 1, 2012

Kisah Aku Di Ptss..............!!

aSSalamMuaLaiKumm
hai2 korang smua...ENTRI kali nak citer psal tempat ak blajar kat
POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN
bkn apa..ak xtau nak post pasal apa 2,3 hari ni sbb tula ak post pasal ni
gambar2 yang ak post ni sem1 pya,g pon skrang ak tgah cuti sem..BAPAK gila cuti
sampai 2bulan lebih wokk...mati kutu dok umah,,,nasib baik la tenet ngan blog ni ada selain FB...!!
.
.
.
.
jom2 tgok gamba2 ni
*xsuka jgn tgok...g main jauh2...hahaha
v
v
v
v

DALAM KELAS DRAWING

Ini Nabeel @ ahmad bersama Azuan @ Sudin
tgok la,,,dalam kelas leh lepak2 makan minum sgala,,,korang ada?xda kan,,,,!!^O^!!

yg kat bawah ni cik p-nutt ngan geng gegirls..atas meja pon ada makanan jgk,,mmg layan la lecturer mcm ni
sempoi je dalam kelas,,ahah
v
v
v
yg ni plak

DALAM KELAS SCRIPT WRITING

ha,,yg tgah btulkan tudung ni nama dia Ika @ Botox (ak pgil dia ika botox) haha...
manakala yg blakang tu Ihsan,,,

yg lelaki tu mat @ sado
tudung itam fasha
tudung putih leha @ kiah
dan yg berdiri ni plak Ustazah khalilah (ustazah tu saja ja ak tambah)hahaha

yg ni sama jgk la ngan yg kat atas tu cuma ustazah khalilah je xda..hahaha

*sbnarnya ni bkn klas script writing ye...ni cuma klas tumpang jer...hohoh



v
v
v
yg ni plak

ENGLISH COMMUNICATION CLASS IN LAB

*ini leha @ mak kiah

*nmpak x botak baju hitam?haaa...dia la ketua klas 1A...ni klas gabung ni..sbb tu ramai

*yg cantik berdiri tu MDM NORAINI...lawoooo ooo madam ni

hahaha,,,,asyik tunjuk dalam klas je kan...jom2 ak tunjuk kawasan luar plak..
maieee,,,
v
v
v
v

Kawasan Sekeliling Kediaman N Akademik PTSS








amacam?klau korang nak tau...blaja kat sini best wooo!!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cer Kelik Jap Iklan Nih,,,