KLIK KEJAP

Wednesday, May 30, 2012

Gua Tempurung , Gopeng, Perak

Assalammualaikum
hai kome smua...apa khabo?sihat ke...hope sihat mcm slalu ye
malas nak memanjangkan cerita kali ni teman nak post pasal
GUA TEMPURUNG
yang terletak di 
GOPENG, PERAK.

sebelum ni teman ada post pasal Gua Tempurung dalam entri lagi 1, klau kome perasaan la ye.
bagi yang sukakan sukan atau aktiviti yang lasak korang boleh la mencuba untuk try dekat Gua Tempurung ni,
mmg best n mencabar aktiviti nya, untuk gambaran yg lebih lanjut jom kita tgok gambar kat bawah yg teman amik dari Lebai Google
*bkn bermakna teman x penah pergi tau,,,hard disk teman tgal kat perlis,,huhu


jom kita tengok












amacam?rasa mencabar x?klau korang rasa x mencabar meh try dlu,,,haha...teman dlu lenjun (berpeluh) 1 badan masa nak ke top of the world..kira nya hilang la 3kg lemak kat badan teman ni.
untuk keterangan lanjut pasal gua ni korang call je pengawai yang bertugas dekat situ sbb teman x pandai sangat nak ckp cam mana...hahaha

klik link dekat bawah ni ok

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cer Kelik Jap Iklan Nih,,,